czwartek, 10 grudnia 2015

Dlaczego ForeverGreen/FGXPress? / Jak sie to zaczęło?

Witajcie Kochani!!!

Jak zapewne już wiecie, bo nie jesteście tutaj przez przypadek. Marka FGXPress, że tak ja nazwę jest częścią większego projektu/firmy z wieloletnim stażem ForeverGreen.
W skład ForeverGreen wchodzi również linia produktów FarmerMarket.




Od dziś ruszyła oficjalna Grupa na Facebook - Support TEAM.
Oto link  FACEBOOK





Jak się dziś dowiedziałem rusza w Europie i Polsce cykl szkoleń, spotkań i seminariów organizowanych przez krajowych i regionalnych Liderów. Dołożymy wszelkich starań aby Grupa FB informowała na bieżąco o wydarzeniach w firmie i dzieliła się potrzebnymi informacjami.




_____________________________________________________________



Jak się zaczęła przygoda?
Prozaicznie, spotkałem kiedyś Michała i wspominał o POWERStrips™.
Pomyślałem OK na pewno wrócę do tematu. 
Tak tez się stało. Moja dziewczyna miała przewlekłe bóle w barku, nie mieliśmy nadziei.
Bardzo cierpiała.
Kupiłem plastry... Zastosowała, organizm się oczyszczał... Po kilku dniach ból ustał.
Teraz stosuje 2-3 razy w tygodniu i ból ustał.
TO GENIALNE!!!

W ciągu kilku tygodni pomogłem wielu osobom, a osobiście używam również serum. Dlaczego nie, facet też musi dbać o siebie.





Każdy z poważnych dystrybutorów powinien się zaopatrzyć w materiały, na początek przynajmniej podstawowe.

Pozdrawiam



Wsparcie i dystrybucja w UK http://marekteam.fgxpress.com/#/

Wsparcie i dystrybucja w Polsce http://edwinteam.fgxpress.com/#/

Wsparcie i dystrybucja Wielkopolska/Leszno


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz